Maltahöhe 2 - Reisverslag uit Maltahöhe, Namibië van ada-frank - WaarBenJij.nu Maltahöhe 2 - Reisverslag uit Maltahöhe, Namibië van ada-frank - WaarBenJij.nu

Maltahöhe 2

Door: Frank

14 Februari 2020 | Namibië, Maltahöhe

_140220
We staan om half acht op, lekker douchen en terwijl het thee water opstaat loop ik naar de eigenaresse. We willen de was laten doen, het beddengoed is iets te veel om met de hand te doen. Het is geen probleem kom het maar brengen, ik meld meteen de vervelende persoon van gisteren avond. Het is een bekende drinkebroer die geen vlieg kwaad doet en alleen maar lastig is. Vandaag nemen we weer een rust dag, de was wordt gedaan dus tijd om koffie te zetten. We kijken waar we morgen naar toe rijden en welke route te nemen. Zo rond half één komt de eigenaresse naar ons toe of we al wat gegeten hebben voor de lunch, dat hebben we nog niet zij wil ons iets komen brengen als verrassing voor Valentijn. Een kwartier later komt haar man twee borden met eten brengen, een paar kippen vleugeltjes, gehakt balletjes, rijst en groenten. Het smaakt heerlijk je eet je vingers er bijna bij op zo lekker zijn de vleugeltjes en balletjes. In de loop van de middag komt er steeds meer bewolking, en af en toe een regen druppel. Zo rond vijf uur gaan we op het terras zitten voor een biertje, we zitten nog geen vijf minuten of het gaat serieus regenen. We gaan binnen zitten en kijken goed rond in het "winkeltje" het is meer een rariteiten kabinet, koelkasten met frisdrank en biltong, glazen, servies, souvenirs en een huid van een zebra. Om nog maar niet te spreken van alle prullaria. Het is inmiddels weer droog en kunnen gelukkig buiten verder ons biertje drinken. Door de warme maaltijd van vanmiddag eten we iets eenvoudigs. De temperatuur is inmiddels gedaald en het blijft zo af en toe spetteren als we naar bed gaan.

Tags: Maltahöhe