Swakopmund 6 - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van ada-frank - WaarBenJij.nu Swakopmund 6 - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van ada-frank - WaarBenJij.nu

Swakopmund 6

Door: Frank

01 Maart 2020 | Namibië, Swakopmund

_010320
Douchen en dan een ontbijt met een heerlijke mango door de yoghurt. Om tien uur gaan we naar de Spar voor koffie met cake, en gisteren waren de sushi zo lekker dat we nu twee bakjes voor de lunch meenemen. Het is een stuk stiller in Swakopmund, ook op de campsite is het erg rustig. De sushi zijn een zalige lunch, verder lezen we en is Ada bezig met het borduurwerkje. De temperatuur is vandaag zo rond de vijf en twintig graden. Om vijf uur gaan we naar het Ocean Cellar restaurant, waar we nog lekker op het terras zitten met een glas wijn. Rond zeven uur gaan we binnen aan tafel en hebben een visschotel met garnalen, calamari, mosselen, kabeljauw en groenten. Als we klaar zijn terug naar de campsite om een vuur te maken en te genieten met een glas wijn.

Tags: Swakopmund