Eind van onze reis - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van ada-frank - WaarBenJij.nu Eind van onze reis - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van ada-frank - WaarBenJij.nu

Eind van onze reis

Door: Frank

06 Maart 2020 | Duitsland, Frankfurt am Main

_060320
Om zes uur twintig gaat de wekker want we willen eerst nog ontbijten voor we om half acht naar de luchthaven worden gebracht. Gisteren hebben we alle tassen al reis klaar gemaakt, ik breng ze vast naar de receptie. Dan een stevig ontbijt met scrambled eggs, want we vliegen met Eurowings en onze ervaring op de heen vlucht waren niet al te best. Even over half acht zijn we onderweg naar de luchthaven dit is ongeveer twintig kilometer rijden. Bij het inchecken wordt er meteen een rolstoel voor Ada gehaald met begeleiding, dit werk perfect bij de security check en paspoort controle.
We zijn er zo doorheen en nemen in de vertrek lounge een koffie die duur is en niet te drinken. Als we gaan boarden zit Ada als eerste bij de uitgang, ik krijg nog een tweede security check maar dat is een wassen neus. We gaan als eerste aan boord, en zitten weer op rij veertien een plek met heel veel been ruimte. Om half negen vliegen we naar Frankfurt, hier blijven we één nacht voor we door vliegen naar Toulouse. Onze reis in Namibië zit erop, hopelijk volgend jaar weer.

• 07 Maart 2020 - 07:39

Willem:

Wat gaat de tijd toch snel he?

• 07 Maart 2020 - 17:00

George:

En voor je het weet is de vakantie alweer over